آزاد

برای دل خودم

آزاد

برای دل خودم

برنامه ارائه شده گروه


لینک دانلود برنامه


توجه به این نکته الزامی است که ممکن است در برنامه نهایی تعییرات جزیی به وجود آید

نظرات 2 + ارسال نظر
یاحق شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 16:31

باسلام
آقای نیزاری چرا به اندازه ی توانتون کارآموز نمیگیرید؟!یعنی به جای 200تا100تا،50تا،یاحتی خیلی کمتر از آینها تا بتوانیددرطول دوران کارآموزی حداقل یکباار آنها را ببینید وبشناسید به خصوص دانشجوهایی که در خود شهر اهواز کارآموزی گرفتن ومخصوصاً بچه هایی که در خود دانشگاه کارآموزی دارن.
کارمابقی کاراموزان رو هم به اساتید کارشناسی بسپارید که معمولاًمواقعی که آخر ترم بعلت ظیق وقت وفشارهای وارده بر شما،کار نظردهی ونمره دهی دانشجویان رو به آنها محول می کنید.
از همین ابتدای ترم به همه ی همه ی کارآموزان صریحاً بگین،ساعت کارموزی رو پر کردن زیاد مهم نیست به جاش همه برن مثل یه پایان نامه ،یک سایتی چیزی طراحی وپیاده سازی کنن.عملاًوقتشون رو صرف کارهای حاشیه ای مثل سرساعت رفتن به محل کارآموزی نکنن وگزارش دقیق کارهای انجام شده و... نکنن...
یاحق

پاسخ:
با سلام

من فقط قسمتی از کارآموزی ها را بررسی کرده ام و بررسی کارآموزی ها فقط به عهده بنده نبوده است.
قرار است که بررسی و سر زدن به دانشجو در طول دوره توسط دفتر ارتباط با صنعت انجام شود و فقط مستندات کار به گروه تحویل داده شود

دانشجو پنج‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 19:50

با سلام
آقای نیزاری لطفا اگه میشه درس های مدار الکتریکی 1 وزبان ماشین و برنامه سازی سیستم رو واسه ترم مهر ماه ارائه بدین خواهشا تعداد دروسی که واسه این ترم ارائه شدن خیلی کم هستن اگر لطف کنید این 2 تا درس رو ارائه بدین ممنون میشم با تشکر.
راستش نمیدونستم کجا باید بگم این بود که اینجا گفتم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد