آزاد

برای دل خودم

آزاد

برای دل خودم

مخابرات استان خوزستان

چند روز پیش که می خواستم قبض تلفنم رو پرداخت کنم متوجه چیز جالبی در پشت  قبض تلفن شدم


شرکت مخابرات خوزستان چهار وب سایت راه اندازی کرده وقتی عضو یکی از اون ها بشید می توانید از هر چهار سایت استفاه کنید آدرس یکی از وب سایتها  http://mysd.ir که می توانید به عنوان یک فضای اختصاصی از آن استفاده کنید و مستندات خود را در آن قرار دهید

این سایت ها را امتحان کنید جالب است

نظرات 3 + ارسال نظر
.. سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 05:27

استاد این مخابرات همینطوریisp هارو کنترل میکنه دیگه اگه بخوایم با آغوش باز مستنداتمون رو پیششون بزاریم ک دیگه نور علی نوره!
استاد الان ساعت پنج صبحه داریم ساختمان میخونیم

We love u Pmc !

پاسخ:
از طرف تمام کشورهای دیگر مگر فکر می کنید الان اینجور نیست .

امین چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 02:44

حتی از پروتکل HTTPS استفاده نکرده بعد دم از امنیت زده!

پاسخ: من فقط بک پیشنهاد دادم

یک دانشجو چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 12:36

سلام ، خسته نباشید.
مرسی استاد.
بالاخره یک سایت پیدا شد که من بتونم با اسم کوچیکم عضو بشم و نگه این نام کاربری قبلا در سیستم ثبت شده است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد