آزاد

برای دل خودم

آزاد

برای دل خودم

اشعار ! تواشیح! دکلمه!!!!!!!!!!

نمی دونم اسم این هایی که گذاشتم چی هست ولی خیلی از این ها خوشم می آید هم با صدایی محزون خونده شده هم عبارتهایی قشنگی خونده. با خدای خودش حرف می زنه نه با کسی دیگر

لینک دانلود

نظرات 4 + ارسال نظر
StUdEnT جمعه 31 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 17:29

با سلام
این یکی از (نشید)های آقای "مشاری ابن راشد العفاسی" است.
لینک دوم فعال نیست!!!

می دونم، ولی من متن شغرش را و همچنین ترجمه آن را می خواستم

StUdEnT سه‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 17:38

انا العبد

أَنَا الْعَبْدُ الَّذِی کَسَبَ الذُّنُوبَا * * * وَصَدَّتْهُ الْأَمَانِی أَنْ یَتُوبَا
منم بنده گنهکار که آرزوها راه توبه را بر او بسته است
أَنَا الْعَبْدُ الَّذِی أَضْحَى حَزِینًا * * * عَلَى زَلَّاتِهِ قَلِقًا کَئِیبَا
منم بنده گنکاری که بخاطر گناهانش غمگین، نگران و افسرده است
أَنَا الْعَبْدُ الَّذِی سُطِرَتْ عَلَیْهِ * * * صَحَائِفُ لَمْ یَخَفْ فِیهَا الرَّقِیبَا
منم بنده گنهکاری که پرونده گناهانش انباشته شده و بدون ترس الله مرتکب آن شده است
أَنَا الْعَبْدُ الْمُسِیءُ عَصَیْتُ سِرًّا * * * فَمَا لِی الْآنَ لَا أُبْدِی النَّحِیبَا
منم بنده گنهکاری که پنهانی گناه کرده است چه شده است که اکنون گریه و زاری نمی کنم
أَنَا الْعَبْدُ الَّذِی کَسَبَ الذُّنُوبَا * * * وَصَدَّتْهُ الْأَمَانِی أَنْ یَتُوبَا
منم بنده گنهکار که آرزوها راه توبه را بر او بسته است
أَنَا الْعَبْدُ الَّذِی أَضْحَى حَزِینًا * * * عَلَى زَلَّاتِهِ قَلِقًا کَئِیبَا
منم بنده گنکاری که بخاطر گناهانش غمگین، نگران و افسرده است
أَنَا الْعَبْدُ الْمُفَرِّطُ ضَاعَ عُمُرِی * * * فَلَمْ أَرْعَ الشَّبِیبَةَ وَالْمَشِیبَا
منم بنده ای که با زیاد روی در گناه عمرم را باختم جوانی و پیری ام را باختم
أَنَا الْعَبْدُ الْغَرِیقُ بِلُجِّ بَحْرٍ * * * أَصِیحُ لَرُبَّمَا أَلْقَى مُجِیبَا
منم بنده ای که غرق در عمق دریا فریاد می زنم تا فریاد رسی بیابم
أَنَا الْعَبْدُ الَّذِی کَسَبَ الذُّنُوبَا * * * وَصَدَّتْهُ الْأَمَانِی أَنْ یَتُوبَا
منم بنده گنهکار که آرزوها راه توبه را بر او بسته است
أَنَا الْعَبْدُ الَّذِی أَضْحَى حَزِینًا * * * عَلَى زَلَّاتِهِ قَلِقًا کَئِیبَا
منم بنده گنکاری که بخاطر گناهانش غمگین، نگران و افسرده است
أَنَا الْعَبْدُ السَّقِیمُ مِنْ الْخَطَایَا * * * وَقَدْ أَقْبَلْتُ أَلْتَمِسُ الطَّبِیبَا
منم بنده ای که گناهان او را بیمار کرده اند و در جستجوی طبیب بسر می برد
أَنَا الْعَبْدُ الشَّرِیدُ ظَلَمْتُ نَفْسِی * * * وَقَدْ وَافَیْتُ بَابَکُمْ مُنِیبَا
منم بنده ی آواره ای که بر خویشتن ستم نموده است و اکنون توبه کنان به دروازه تو رسیده است
أَنَا الْعَبْدُ الَّذِی کَسَبَ الذُّنُوبَا * * * وَصَدَّتْهُ الْأَمَانِی أَنْ یَتُوبَا
منم بنده گنهکار که آرزوها راه توبه را بر او بسته است
أَنَا الْعَبْدُ الَّذِی أَضْحَى حَزِینًا * * * عَلَى زَلَّاتِهِ قَلِقًا کَئِیبَا
منم بنده گنکاری که بخاطر گناهانش غمگین، نگران و افسرده است

سایه چهارشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 23:54

انا العبد الذی کسب الذنوبا

و صدته الامانی ان یتوبا

من همان بنده‌ای هستم که گناه کردم

و آرزوها نگذاشت که توبه کنم

انا العبد الذی اضحی حزینا

علی زلاته قلقا کئیبا

من همان بنده‌ای هستم که قربانی اندوه شدم

به خاطر لغزش‌هایم با نگرانی و افسرده حالی

انا العبد الذی سطرت علیه

صحائف لم یخف فیها الرقیبا

من همان بنده‌ای هستم که ردیف شد برایم

کتیبه‌هایی که در آن ترس از ناظر نمی‌رفت

انا العبد المسیئ عصیت سرا

فما للآن لا ابدی النحیبا

من همان بنده‌ی گنه‌کاری هستم که بر راز عصیان کردم

پس اکنون مرا چه شده است که ندبه نمی‌کنم

انا العبد المفرط ضاع عمری

فلم ارع الشبیبه المشیبا

من همان بنده‌ی اسراف‌کاری هستم که عمرم بر باد رفت

چرا که حواسم به سپیدی مویم نبود

انا العبد الغریق بلج بحرٍ

اصیح لربما القی مجیبا

من همان بنده‌‌ غرق شده در قعر دریا هستم

فریاد می‌زنم شاید اجاب کننده‌ای مرا دریابد

انا العبد السقیم من الخطایا

و قد اقبلت التمس الطبیبا

من همان بنده‌‌ بیمار به سبب اشتباهاتم هستم

که روی آورده‌ و طبیب می‌طلبد

انا العبد الشریط ظلمت نفسی

و قد وافیت بابکم منیبا

من همان بنده‌‌ زخم خورده هستم که به خویش ظلم کردم

و عذر خواه به سر منزل شما آمده‌ام....

دمت گرم
اما از کجا آوردیش؟

سایه دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1396 ساعت 19:37

حضور گرم شما مارو دلگرم میکنه...

سلام و سپاس بر شما
نمی دونم چرا دیگه حتی میل به نوشتن ندارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد