آزاد

برای دل خودم

آزاد

برای دل خودم

این شعر از کیست؟

باید خریدارم شوی تا من خریدارت شوم

اجان و دل یارم شوی تا عاشق و زارت شوم

من نیستم چون دیگران بازیچه بازیگران

اول بدام آرم ترا آنگه خریدارت شوم

نظرات 4 + ارسال نظر
هادی کایدی جمعه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 13:48 http://kayedi.ir

رهی معیری

داغ حسرت سوخت جان آرزومند مرا
آسمان با اشک غم آمیخت لبخند مرا
در هوای دوستداران دشمن خویشم رهی
در همه عالم نخواهی یافت مانند مرا

زهرا سه‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1395 ساعت 20:43 http://Gravatar .com

زندگی لب ز خنده بستن است گوشه ای درون خود نشستن است

sepehr چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 13:02

با سلام
ببخشید کسی میدونه خواننده یا شاعر این شعر کیه؟
ای پاره های روح من آواره افسون چرا
در خلوت......

Re پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 04:00

اول بدام آرم ترا، آنگه خریدارت شوم

به نظر من شاعر اینجا خیلی خوب گفته،
اول به دام میندازه، بعد می‌خره!

حالا اگر کسی پیدا بشه که بی هدف به دام بندازه و بعد نخره و رهاش کنه، چی؟
عاقبت دام بیچاره چی میخواد بشه؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد